Liikuntamenu

Kuntoliikuntaa

Kehonhuoltoa ja rentoutusta

E-JOOGA
Voimaa, notkeutta, kehon ja mielen yhteistoimintaa. Perustuu pääosin astanga-, hatha- ja yinjoogaan. Kesto 1 h.

KEHONHUOLTO RULLATEN
Opi rentouttamaan lihakset hierontarullalla. Hierontarul­la on monipuolinen kehonhuoltoväline, jonka avulla saat lihakset rentoutumaan. Kesto 1 h.

TERVE SELKÄ –TUNTI
Tunnilla keskitytään ryhtiin, keskivartalon tukilihasten vahvistamiseen ja yhteistoimintaan. Elvyttää kireitä lihaksia. Kesto 1 h.

SYVÄVENYTTELY
Syvävenyttelytunnilla rentoudut ja avaat kehosta kaikis­ta jännittyneimpiä lihaksia. Kesto 1 h.

SLOWPULS-FVV*
Fyysisen voimaantumisen venyttely on kehon jännitteiden avaamista sekä lihasten luonnollisen toiminnan ja nivelten liikkuvuuden palauttamista. Se tapahtuu hengityksen, lihasryhmiin kohdistuvan venytyksen, kiertojen ja rentoutumisen kautta. Kesto 1 h.

SLOWPULS-FVR*
Fyysisen voimaantumisen rentoutus on aktiivinen liike- ja rentoutus-ohjelma kiireen, stressin ja väsymyksen katkaisuun. Se palauttaa kehon luonnollisia toimintamalleja ja voimavaroja, jolloin keho, mieli ja sisin toimivat sopusoinnussa keskenään. Kesto 1 h.

Hikeä pintaan

CROSSTRAINING
Yhdistelmä voima-, kestävyys- ja liikkuvuustreeniä, maustettu ketteryydellä. Tunnilla käytetään vastuksena monipuolisesti omaa kehoa ja eri liikuntavälineitä, kuten levytankoa, kahvakuulaa, renkaita ja kuntopalloa. Kesto 1 h.

FITBALL
Kehitä kehonhallintaa, tasapainoa ja lihaskuntoa. Tunnilla liikutaan ison jumppapallon avulla ja tehdään monipuolisesti lihaskuntoliikkeitä. Tunti kehittää erityisesti keskivartalon tukilihak­sia. Kesto 1 h.

KAHVAKUULA
Tunnilla käydään läpi kahvakuulailun perusteknii­kat, jonka jälkeen lihaskestävyyspainotteinen treeni. Päättyy palauttaviin venytyksiin. Kesto 1 h.

KUNTOSALI TUTUKSI + KIERTOHARJOITTELU
Tunnin aika­na tutustutaan kuntosalin tavallisimpiin laitteisiin ja tehdään kiertoharjoitus, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille. Kesto 1,5 h.

OUTDOOR TRAINING
Lihaskunto-ja kestävyystreeniä luonnossa, pääosin omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kesto 1 h.

POWERBAND – treeni
Vastuskuminauhalla treenaamisessa yhdistyy lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteet sekä yhdessä tekeminen. Kehittää kehonhallintaa, voimaa ja tasapainoa. Hyviä vinkkejä kotiin ja työpaikalle! Kesto 1 h.

PUMPPI
Pumppi kehittää lihaskestävyyttä, lisää energi­ankulutusta ja kiinteytymistä. Liikkeet tehdään levytankoa ja – painoja, omaa kehoa, käsipainoja ja step-lautoja hyödyntäen. Kaikki päälihasryhmät saavat treeniä tällä tunnilla. Tunti soveltuu hyvin kaikille, eikä se sisällä askelsarjoja. Kesto 1 h.

Tanssia

AFROTANSSI
Tunnilla tanssitaan yksin avojaloin afrikkalaisiin rum­purytmeihin. Tanssin isot, rennot ja rytmiset liikkeet tekevät hyvää selälle, rentouttavat ja auttavat nauttimaan liikkumisesta. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa tanssikokemusta. Vapauttavaa ja iloista tanssia! Kesto 1 h.

LAVIS®
Lavatanssijumppa on uusi helppo ja hikinen liikunta­muoto, joka yhdistää lavatanssiaskeleita ja jumppaa. Kesto 1 h.

LET’S DANCE!
Tunnilla jammaillaan yhdessä mukaansatempaavaan musiikkiin ja tanssitaan helpohkoja koreografioita kap­pale kerrallaan. Kesto 1 h.

Hinnat
1 tunti 95€ + 6€/hlö
1,5 tuntia 150€ + 6€/hlö
*Slowpuls-tunnit 142€ + 6€/hlö

Hinnat sis. alv:n.